GP Quickshifter Blipper Suzuki Hayabusa GSX 1300 R 2021-2025 - Cordona
Analogiainen anturi ECU:lle ylöspäin- ja alaspäinvaihtoihin (blipper-toiminto). Suunniteltu edistyneille ECU:ille, kuten Magneti Marelli, Motec, Mectronic, MotoGP ECU:t sekä OEM-, Kit- ja flash-ECU:t katuajoneuvoihin, joissa on analoginen 0-5V sisääntulo.
GP ASG Superbike -shifteri parantaa merkittävästi vaihteiden vaihtamisen suorituskykyä ja luotettavuutta OEM-shiftereihin verrattuna, mikä vähentää "tunnotonta" tunnetta ja mahdollistaa nopeammat vaihtoajat. Vakiomalliseen OEM-shifteriin verrattuna huomaat huomattavasti paremman ja tasaisemman toiminnan, mikä mahdollistaa nopeamman vaihteenvaihdon suorituskyvyn.
Tämän päivityksen myötä moottoripyörä on vakaampi, käyttää vähemmän luistonestoa ja häiritsee alustaa vähemmän vaihteenvaihdon aikana, erityisesti kaarteissa kallistettaessa.
Tuotteen kuvaus
- GP ASG analoginen 0-5V Quickshifter – Blipper on Cordonan-patentoitu ratkaisu ylös- ja alaspäinvaihtoihin, joka perustuu anturiteknologiaan.
Ominaisuudet
- Special Plug & Play versio sisältää valmiin 132mm vaihdetangon.
- Standard versio sisältää yleinmallia vaihdetangon.
- Konfiguroitava työntö- tai vetosuunta ylöspäinvaihdolle.
- Itsekalibroiva anturi voidaan vaihtaa, jos se rikkoutuu.
- Laaja VIN-alue 5-15 V.
- Erittäin tarkka CNC-koneistettu ruostumattomasta teräksestä valmistettu anturi.
- M6 "maagiset" kierteet, vasen ja oikea kierre anturin molemmissa päissä.
- 32MHz prosessori, 10-bittinen ADC.
- Lineaarinen lähtö perustuu voiman ja nopeuden funktioon puristuksessa tai jännityksessä.
- "EVO"-versiossa on kytkin-tyyppinen ei-lineaarinen ulostuloominaisuus.
- Kaksi ulostulovaihtoehtoa saatavilla.
- Itsekompensoitu lämpötilan ja tärinän vaikutuksille.
- Kokonaispaino 51g (anturi, elektroninen moduuli ja anturikaapeli).
- Anturin mitat (PxLxK) 45x14mm
- Elektronisen moduulin mitat (PxLxK) 43x25x11mm.
- IP68, elektroninen moduuli ja anturi täysin vesitiivis.
- CE-hyväksytty.
"Yllättävän hyvä!" / Andrea Locatelli, Yamaha WorldSBK -tiimi
"Etupäästä tulee vakaampi" / Mika Kallio, KTM/WP MotoGP -testikuljettaja
"Testatessani Cordona-shifteriä radalla R1:ssämme vertailussa alkuperäiseen yksikköön, huomasin heti eron tuntumassa ja nopeamman vasteajan. Cordonan shifteri tarjosi paljon pehmeämmän ja saumattomamman vaihdon. Se todellakin nopeutti vaihtamista ja piti pyörän vakaampana vaihdettaessa keskellä mutkaa renkaan sivulla." / James Hillier – (Mansaaren TT-ajojen ja North West 200 -kilpailun voittaja)
Suositeltu käyttö